Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - Jean-marieGorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - Jean-marie - 1Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - Jean-marie - 2Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - amélie - 3Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - amélie - 4Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - amélie - 5Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - amélie - 6Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - amélie - 7Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - julien - 8Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - julien - 9Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - Melanie - 10Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling - Melanie - 11

Gorges du Fourpéret en verkwikkende Jura-wandeling

3.69 reviews
Métabief
Gemaakt door Jean-marie
SportWandelenMoeilijkheidsniveauMakkelijk
Lengte10,1 km
Hoogteverschil200 m
Gem. duur3 u, 25 m

Beschrijving van de buitenactiviteit vanaf Métabief

Automatisch vertaald

Na zijn ontspringen in de vallei van de Mouthe, verandert de Doubs in een dal en mondt uit in het Lac de Saint-Point. De route volgt gedeeltelijk zijn loop en passeert de Gorges du Fourpéret (cluse) die hij heeft uitgehouwen om de Mont de la Croix over te steken.

De route toont de rijkdom van de landschappen van de Franche-Comté!

Details van buitenactiviteiten

Métabief: routekaart voor buitenactiviteiten - France

Start activiteit vanaf Métabief

3.6van 5
5
3
4
2
3
2
2
1
1
1
  1. Le passage au bord du Doubs est magnifique et la vue sur la vallée imprenable !

  2. Le début est un peu monotone car très droit. malgré tout on est a travers champ et c'est agréable. les gorges sont sympathiques et on traverse de jolis village avec de vieilles bâtisses.

  3. 1km le long de la route, elle est finalement coupée à cause de travaux. Dommage

  4. Super balade (sauf le demi tour,il ne sert à rien )

  5. Une randonnée pas trop difficile, dans une région magnifique. J’étais juste déçue que la majorité de la randonnée soit sur des routes de campagne, avec des voitures qui passent, plutôt que d’être en pleine nature comme je m’étais imaginé. Nous avons tout de même apprécié cette ballade, notamment la partie le long de la rivière.